Here For You

Tak se konečně počasí trochu umoudřilo a já zase můžu začít fotit outfity. Hrozně dlouho jsem se těšila až vytáhnu tenhle two piece suit z choies. Bála jsem se, že mi bude zima a nakonec jsem bundu schovala do kabelky a bylo mi příjemné jen v crop topu. Momentálně jsem z počasí naprosto nadšená, protože můžu nosit všechny ty úžasné letní věci, které jsem si přes zimu nakoupila (:D). Můžete si být ale jistí, že brzy to bude naopak a já si začnu stěžovat. Jsem totiž fanda spíše těch chladnějších ročních období. 






[bunda-zara, kabelka-primark, boty-korky's, bílý komplet-choies]



35 komentářů:

  1. bunda schovala do kabelka :D:D
    ale jinak boží, jako vždy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu stylu Sáro! Tohle k sobě vůbec nejde!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! Z počasí jsem také nadšená! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Dokonalé :O ;3 !!

    OdpovědětVymazat
  5. nesnasim tohle pocasi! :D
    outfit je skvelej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za poslední dobu nejezčí outfit !!!:) A taky mi přijde ,že máš po delší době rozpuštěný vlasy a to je obzvlášť pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  7. aaach myslim ze na nikom jinem by se mi to nelibilo ale na tobe uzasne :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  8. Páni to je krásný! Vypadá to opravdu nádherně:)

    OdpovědětVymazat
  9. Na tenhle komplet jsem se těšila, vypadá to moc dobře! :)

    www.freckledstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. jí tohle letní počasí taky miluju ♥

    Zvu vás ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  11. Jako vždy ti to sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. máš tady dokonalý vlasy, hrozne ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
  13. Asi bych to nechala bez černých silonek, ale i tak ti to děsně sluší :) Vypadá to super :)
    DAwardrobes

    OdpovědětVymazat
  14. veľmi ti to pristane super overal :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten komplet je megaaa! <3

    OdpovědětVymazat
  16. Ten komplet jsem viděla už kdysi na insta, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  17. na overal jsem nikdy nenasla odvahu, vypadala bych v tom jak v pytli, ale na tobe to vypada skvele :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  18. Já chci tvé nohy a bundičku!♥

    OdpovědětVymazat
  19. Krása :) Moc se mi líbí ty šortky :) Na všech fotkách ti to sluší, vždycky hrozně obdivuju fotogenické lidi :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. moc se mi líbí, hlavně šortky :) miluju bílé věci se vzorkem, který je podobný krajce. :) asi bych si k tomu nevzala černé silonky,ale tobě to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.