Sonnentanz

Do teď jsem byla s obuví z čínských eshopů pouze zklamaná. Nikdy mi nesedla velikost a kvalita byla příšerná (ale tak co chci za 400,-). Včera mi ale přišly tyhle krásky z frontrowshop a nemají jedinou chybu. Cena už je vyšší, ale krásně mi sedly, jsou pohodlné a kvalitní. Celkově mě tento eshop ohromil, takže to určitě není naposled, co na blogu vidíte něco odtud. Taky na mně můžete vidět nové triko z sheinside. Prvně jsem si chtěla vzít obyčejné černé skinny, ale řekla jsem si, že když už je řeč o Coco, tak si dám aspoň kalhoty v jejím stylu. A jelikož venku není takové teplo jak minulý týden, vytáhla jsem ještě oblíbený bílý křivák. A samozřejmě červená rtěnka (jak jinak :D). Pěkné úterý přeji! :-)






[boty-frontrowshop, triko-sheinside, kalhoty-sh, bunda-pull&bear]


38 komentářů:

  1. Ty boty sice nejsou úplně můj styl, ale i přesto je to úžasný outfit!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera, tenhle outfit je geniální!

    OdpovědětVymazat
  3. ah tie boty su vesmirne krasne ^^ videla som ich aj na choies, ale ozaj su kus drahe..
    ale napr tento autfičok s nimi je presne moja salky kavy <3 http://www.choies.com/product/front-row-shop-midi-skirt-in-mesh
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  4. miluju všechno , co je holografické, takže jsi opět potěšila mé oko :)

    OdpovědětVymazat
  5. OCH! Tak tohle je tak strašně krásný! <3

    OdpovědětVymazat
  6. awesome look! I adore your shoes!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat
  7. Boty sú dokonalé <333 outfit nemá chybu <3

    OdpovědětVymazat
  8. Sáry, můžu se zeptat, platila jsi v čr dph? Slyšela jsem že z číny často balík pošlou jako gift a pak ti ho na hranicích nestopnou. Moc děkuju za odpověd, botky jsou suprový. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím nikdy nic neplatila a nic mi na hranicích nestopli :-)

      Vymazat
    2. Mně stopli freebies a doplácela jsem pětikilo, nic moc:)

      Vymazat
  9. to je skvělyyyyyy <3 klidne bych to jeste dodělala černym sakem :)

    OdpovědětVymazat
  10. joo ty boty mě strašně baví!!! <3

    OdpovědětVymazat
  11. jsou super!:) Já si nedávno koupila podobný, ale právě kvalita úplně příšerná, tyhle vypadaj mnohem líp než ty moje:D)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, muzu se te jen zeptat za jak dlouho ti věci z sheinside prišly? ja si totiz objednavala uz pred mesicem a kdyz jsem dnes objednavku trackovala řekli mi, že to teprv vyslali z Hong Kongu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doma dodání je asi 3 týdny, ale někdy fakt dost dlouho trvá než to vůbec pošlou :/

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem tam na ty boty koukala, ale mě by to dělalo hroznou nohu :D Tobě padnou skvěle a nádherně jsi to zkombinovala! Boží prostě ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Je to skvelé a tie topánky vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  16. ha, já mám skoro úplně stejné z Asosu asi za cca 900. Kolik tě stály, jestli se můžu zeptat? :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý boty, taky jsem tam na ně koukala!

    OdpovědětVymazat
  18. úžasný boty :)! ale asi bych je nechtěla, každopádně na tobe jsou super .)

    OdpovědětVymazat
  19. o muj boze! nejlepsi botky co jsme kdy videla!!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.