The Cigarette Duet

V sobotu jsme se vydaly s Helenkou a Terezkou za Natkou do Slavičína. Holky šly do kina na Osvícení, ale na to já jsem velký srab, tak jsem s nimi jela jenom posedět a pokecat. Při té příležitosti mi Helča vyfotila můj vágus outfit. Bundička Levis za 60,-, nejoblíbenější košile za 20,- a šortky do pasu za 5,-. Trochu mi to připomíná tento outfit. Taky na mě naposledy vidíte tyhle černé brýle, které se mi dneska zničily :((! Na můj tvar obličeje se blbě shání brýle, takže mi to chvilku vezme než zase seženu ty pravé. 





[bunda, košile, šortky-sh, boty-dr. martens, nadkolenky-e-marilyn]


Účastním se květnové fashion challenge, takže budete hodní za srdíčko-TADY.

38 komentářů:

  1. brutus kombinácia ten košele a rifloviny. :3

    OdpovědětVymazat
  2. to je krásné,takové kraťasy si taky musím pořídit! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Sara ty si proste uzasna!! Tento styl ti ide aj tak najviac

    OdpovědětVymazat
  4. Sara ty si proste uzasna!! Tento styl ti ide aj tak najviac

    OdpovědětVymazat
  5. Sara ty si proste uzasna!! Tento styl ti ide aj tak najviac

    OdpovědětVymazat
  6. outfit ve skvělém slawex city :D
    <3 <3

    OdpovědětVymazat
  7. tak košile je naprosto úžasná:33 kde jsi ji vzala tak levně?

    OdpovědětVymazat
  8. ty ceny jsou teda boží :D :) jak se mi stýská po sekáčích v mém rodném Hradci, tady v Brně o nich moc nevím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle písnička je boží :D Díky za připomenutí :)
    www.dawardrobes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasný outfit <33 hlavne košeľa a vesta <3

    OdpovědětVymazat
  11. Luxusní outfit a poskládaný z parádních kousků ze sekáče, super :)

    OdpovědětVymazat
  12. bombový outfit :)) vyzeráš úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak teď mám strašnou chuť našít si na obyčejné denim šortky kus látky z nějaké tartan košile! vypadalo by to nejlíp, skvělý!
    ady.

    OdpovědětVymazat
  14. áááá ta košile je naprosto dokonalááá ! ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Tvoje sekáčové úlovky jsou prostě nej nej nej!

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělá kombinace :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Páni! Takový ceny? To si měla velké štěstí, protože ty kousky vypadají super. Košile mám prostě ráda, kdo by neměl a ta džínová bunda musí být skvělá ke všemu.:) Takovou bych taky potřebovala a brýle uplne chapu. Taky si ve vsech pripadam blbe, takze mam tak jedny, ktery bych si vzala a stejne spis nenosim zadny radsi no.:D sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  18. super outfit, len tie okulire ma mrzia. boli fakt super..

    OdpovědětVymazat
  19. Fakt nechápu, jak vždycky v sekáči najdete takový kousky a ještě za takový směšný ceny :D Já tam nikdy nenašla ani nic pěknýho, natož takhle mega levnýho :D

    OdpovědětVymazat
  20. Miluju tvůj styl!!! ♥ Zase další boží outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  21. You are so beautiful! Such a lovely red shirt and those tights are amazing on your lovely legs. So gorgeous!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. ''vágus outfit'' je dokonalý a rozhodně né vágus :D
    Strašně moc se mi k celému outfitu líbí podkolenky, máš fakt cit, bez nich by to prostě nebylo ono :-)
    Mimochodem co jsi dělala s brýlemi?

    OdpovědětVymazat
  23. Really gorgeous look like always!
    - - -
    www.pantyhose-party.com

    OdpovědětVymazat
  24. Krásne ! Milujem kombináciu denimových kúskov v inej farbe ...

    www.michaelakovalcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Úžasný! Tohle ti sedne podle mě prostě nejvíc ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Šortky do pasu za 5 ? What ? :D Jinak Ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  27. Moc povedený outfit, ale těch brýlí mi je opravdu líto.
    Snad byl výlet vydařený a užila sis to. :)

    OdpovědětVymazat
  28. to naše sekáče nejsou vůbec tak dobré, možná proto jsem to vzdala :D
    každopádně všechno ti upřímně závidím hned bych si to na sebe dala <3

    OdpovědětVymazat
  29. vy tam musíte mít super sekáče, tady v praze to stojí za prd.. jsi krásná <3

    OdpovědětVymazat
  30. tak ty ceny jsou boží :D a taky to dobře vypadá :)

    http://freckledstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Moc ti to sluší :)
    Já když jdu do sekáče tady, narážím jenom na takové ty staré zablešené svetry se zlatými knoflíky, které někdo našel na půdě. Je to tu děs a přitom těch sekáčů je tu několik a všechny jsou poměrně velké...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.