Half Light

Outfit z minulého pátku, kdy měla Terezka vernisáž. Při této příležitosti jsem si dala ,,nové" šaty, které jsem si koupila v Bratislavě asi za 10 euro a jsou původně ze zary. Na krk jsem zvolila náhrdelník, který mi přivezli naši z Amsterdamu a musím říct, že se opravdu trefili. Je totiž bombastický. Boty jsem zvolila taky černé a jediný výrazný prvek je červená rtěnka. Jsem si jistá, že brzy budu mít na asku plno narážek na můj výstřih (nedá se tomu asi tak říct :D), ale mně se to prostě líbí, i když tam nemám moc co ukazovat. Za fotky děkuju Helence <3.







[šaty-zara, boty-baťa, psaníčko-sheinside, náhrdelník-dárek]


35 komentářů:

  1. až na tie topánky krásny jednoduchý outfit ♥ (:

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náhrdelník a kabelka sú super <3 Nádherny simple outfit <33

    OdpovědětVymazat
  3. gorgeous!
    love your dress!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný náhrdelník, Vaši mají super vkus :-)! A na celém outfitu mě hrozně zaujaly botky, jsou skvělé!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Si nádherná! Tie šaty Ti veľmi pristanú! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Čosi nádherné! Šaty sú naozaj skvelý úlovok za taký malý peniaz, ten výstrih absolútne nevadí, som na tom podobne;D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný outfit Sári. S tím výstřihem bych to nijak neřešila, světové topmodelky tam také nemají co ukazovat a přesto po módních molech chodí s výstřihy po pupík :)

    OdpovědětVymazat
  8. Opět ti to sekne :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Celé dobre! Aj ten výstrih ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow! you look super awesome <33

    xx Michaela

    OdpovědětVymazat
  11. ty šaty jsou krásné a tobě moc sluší:) a proč by si nemohla nosit výstřihy? náhodou mi to na tobě právě nepřijde vulgární:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  12. ty šaty ti strašně moc sluší! a ten náhrdelník <3

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že to je takhle perfektní v každym malym detailu:))

    OdpovědětVymazat
  14. praveze to vyzera super aj s vystrihom. a aspon to neposobi vulgarne, ale skor tak jemne.
    podla mna super a mas skvelu postavu.

    OdpovědětVymazat
  15. Nad tím průhledným psaním přemýšlím už dlouho, ale zdá se mi fakt nepraktický vzhledem k mýmu věčnýmu bordelu v kabelkách :D
    Šaty jsou supr =)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné šaty :) Docela tě obdivuju za tu kabelku, já bych se bála, že budu terčem zlodějů :D
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Naopak, ten výstřih by na někom s velkýma prsama vypadal hrozně a vulgárně. Tobě to moc sluší (asi úplně neoblibuju ty boty, ale i tak:)

    OdpovědětVymazat
  18. skvelý výstrih!! a kabelka tiež perfektná

    OdpovědětVymazat
  19. černé šaty doplněné červenou rtěnku zbožňuju! ♥ super outfit.

    OdpovědětVymazat
  20. akurát som ten outfit videla na facebooku, strašne super vyzeráš a s tou kabelkou je to zaujímavé. <3

    OdpovědětVymazat
  21. Tie saty su absolutne nadherne, moj vystrih vyzera uplne rovnako, a nosila by som ich kazdy den, my mame vyhodu prave v tom, ze velke vystrihy mozme :) aj saty vykrojene vzadu, bez podprsenky :) skutocne je to len o tom, najst strihy, ktore sedia, ale to slecne, ktora sa oblieka takto perfektne, nemusim hovorit. Moc sa mi to paci, ako vsetky Tvoje fotky, na ktore obcas na FB narazim :) <3

    OdpovědětVymazat
  22. tobě sluší vážně všechno.. :)

    OdpovědětVymazat
  23. krásný! náhrdelník je nádhernej <3

    OdpovědětVymazat
  24. Ježiš právěže je to skvělý, ten výstřih! :) Vážně super. .:)

    OdpovědětVymazat
  25. Nejvíc se mi líbí to psaníčko a náhrdelník!!! :) Strašně moc ti to sluší! ♥

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.