No Rest For The Wicked

Až teď při psaní článku jsem si uvědomila, že se outfit skládá zase převážně ze sekáčových kousků. Šortky (10,-), crop top (10,-) a nejnovější úlovek tahle košile (15,-). Kdyby martenky nebyly tak drahá záležitost, tak je tohle asi ,,nejlevnější" outfit ever :D. Včera jsem po hodně dlouhé době byla na party a chápu, proč jsem se rozhodla už nikam nechodit. Celý den jsem unavená, otrávená, rozlámaná. Takže teď zalezu do postele s nějakým pořádně pitomým filmem, čajem a vyhlídkou na lepší zítřek. 




[košile, šortky, top-second hand, boty-dr. martens, brýle-promod, náhrdelník-primark]


40 komentářů:

  1. Tie šortky z košeľou sú na tom tie naj :3 Bola si v Textile house? :)) Také úžasné kúsky som ešte v žiadnom sekáči nevidela :3

    Pozývam ťa na moju Giveaway o super crop top a krásne náušnice :3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/2014/07/first-new-yorker-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto SKVELY outfit! jednoduchy a svym grunge, tim nekonfekcnim zpusobem:)))

    - V.

    OdpovědětVymazat
  3. to ukazuje, že stylový může člověk být i za pár korun :)

    www.freckledstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. v jakém sekáči sakra nakupuješ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nečekej odpověď. Autorka blogu svými čtenáři těžce opovrhuje a je už natolik "slavná", že nemá zapotřebí odpovídat. Bohužel.

      Vymazat
    2. :D :D bohužel pravda..

      Vymazat
    3. Autorka blogu má ask,na který se otázky posílají. Na tohle odpovidala asi 100 krat.

      Vymazat
    4. Znovu začínám odpovídat na otázky pod články, protože jsem ask smazala :-).
      Nakupuju v jednom sekáči na Vsetíně :). Je to sekáč v kulturním domě.

      Vymazat
  5. Sluší ti to moc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Kouříš nebo jsi kouřila? Ptám se, protože mi to k tobě jde, neber to nijak špatně! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Že majú všetci také šťastie na second handy... :D

    OdpovědětVymazat
  8. jeej super dnes, mne by sa vsak teraz asi rozpustili nohy v martensoch :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak to se pobavíme až přijedu, teď mám moře času a celkem party náladu, tak si to asi užiješ, fakt mi moc chybíš <3
    a tohle je strašně super, moje nej kombinace!

    OdpovědětVymazat
  10. tohle ti strašně sluší:) to se mi fakt líbíí<33

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle styl ti fakt sedí! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný outfit a naprosto boží košile! :)

    http://marse-luskova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Takýto štýl ti podľa mňa pristane úplne najviac. Ja lacné, sekáčové outfity proste milujem :)

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Chápem, že je to fashion blog aleee ten songggg mi to nedá okomentovať, občas máš fakt dobrý vkus lebo henten songgg je najsamlepší!! :D :) a aby sa nepovedalo aj Maaartensky. ♥

    OdpovědětVymazat
  15. hodně mě baví tvůj hudební vkus!! jinak tohle se mi stává asi až moc často že se zamyslím, podívám se co mám na sobě a všeho všudy to stojí třeba 200,- protože často i boty mám třeba za stovku :D
    ady.

    OdpovědětVymazat
  16. Tá košeľa je úplne krásna <3 Chválim pesničku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásný outfit a sekáče jsou skvělé, když umíš hledat najdeš tisíce skvělých kousků :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nemáš tu košili a ty šortky z nějakého sekáče ze Vsetína? Jestli jo, tak ze kterého? Jinak moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.