breath of life

Konečně se udělalo tepleji, tak jsem hned vytáhla svoje nejoblíbenější letní šaty, které jsem si dovezla už minulý rok z Irska. Bílá barva se mi strašně moc líbí v kombinaci se světlou džínovinou. Taky na mně můžete vidět nové boty z bershky a diy vestičku, kterou jsem nosila už minulé léto. 
Pěknou středu! :-)







[šaty-zara, boty-bershka, vestička-diy]

photos by helen

47 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. vestička sa ti podarila,
    páči sa mi lebkový detail na loafers!

    OdpovědětVymazat
  3. úžasně jsi mně inspirovala!:)

    OdpovědětVymazat
  4. super, ta vestička tomu dodala šmrnc :-*

    OdpovědětVymazat
  5. úplne skvelý outfit a tiež sa mi páči kombinácia biela farba so svetlou džínovinou :)

    OdpovědětVymazat
  6. och , nádherná si :) dokonalý outfit

    OdpovědětVymazat
  7. ty boty jsou geniální..vlastně všechno :D :) x

    OdpovědětVymazat
  8. brejle, vestička, šaty i botky jsou naprosto dokonalé!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Achjo. Pro tve nohy by se mohlo valcit!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit :) Taky už potřebuju šaty :)

    OdpovědětVymazat
  11. jsi taková moderní princezna!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty vypadají super! V kombinaci s botami jsou ale stokrát hezčí, haha <3

    OdpovědětVymazat
  13. mam ty stejne saty jen v modrem, myslis, ze taky pujdou takhle s dzinovou vestickou (mam ji trochu svetlejsi nez ty) nb to bude tkove moc modre? :O

    OdpovědětVymazat
  14. Skvěle zkombinovaný outfit :)

    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. To je úžasný! Miluju šaty s džískama:)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky uvažuji, že si z džínové bundičky udělám vestu. Ale bojím se, že toho budu třeba litovat :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždyť džínku koupíš v každým sekáču do 20 kč.. pohodex, jdi do toho... bez džín-vesty ani ránu :)

      Vymazat
  17. Think you're having a lovely clothing style! Love this look though

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju na tobě lenonky. Nejprve mě loafers vůbec nezaujali, ale ten detail je super!<3

    OdpovědětVymazat
  19. Jeden z naj outfitov O.o perfektne! =D

    OdpovědětVymazat
  20. Kolik stály botky? Jinak miluji tvůj styl oblíkání ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Páni, jseš nejkrásnější a strašně ti to sluší:O

    OdpovědětVymazat
  22. krása, ta černobílá fotka je nej! :)

    OdpovědětVymazat
  23. ten outfit je dokonalý, ty jsi dokonalá ! <3 <3

    OdpovědětVymazat
  24. Wow, dokonalý outfit. Veľmi sa mi páči tá vesta. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ty šaty!! Ale ty loafers úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  26. perfektni letni outfit!slusi ti to
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  27. celkom romantičný outfit na teba:) ale pekný, hlavne balerínky

    OdpovědětVymazat
  28. ty botky jsou nejdokonalejší<33
    jsi úžasná!!

    OdpovědětVymazat
  29. ty šaty jsou skvělý :)moc se mi líbí ty lebky na botách, to je skvělý detail :)

    OdpovědětVymazat
  30. Super, krásné šaty i vestička!

    OdpovědětVymazat
  31. Šaty a balerínky si parádne! <3 :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.