That's What's Up

Dnes na mně můžete vidět novou sukni, která mi přišla z ebay. Sukně tohohle typu miluju (to už jste si asi všimli), tak jsem si ji musela pořídit do sbírky ještě v bíle. Už když jsem si ji objednávala, věděla jsem, že bude luxusně vypadat s tímto trikem. Na triko vestička, silonky ,,alá podvazky" a nejnepohodlnější boty. Já se jdu učit na poslední test v tomto roce. Tak mi držte palce! 






[boty-primark, triko-itálie, sukně-ebay, vestička-h&m]

povedená písnička:

34 komentářů:

  1. Sárko, bez pochyby ti to sluší, ladí to a je to originální jako vždy, ale když už se fotíš teda na blog, kde jde vidět každý detail, první si tu sukni vyžehli ;) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jo já vím, ale Helča už neměla čas, takže jsem ji nestihla vyžehlit :-)

      Vymazat
  2. Krásný outfit !!

    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. do trička som sa zamilovala, pred pár dňami som si ho tiež kúpila a nosím ho stále!!!

    boty sú super, to sú tie, čo predávaš? :)

    OdpovědětVymazat
  4. <3 skvělá kombinace a tobě to jako vždycky hrozně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tiež počúvaš Edwarda Sharpea a Magnetic Zeros???? :O :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit a ten videoklip je táák sladkej!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to fakt skvěle a tu písničku mám strašně ráda:))

    OdpovědětVymazat
  8. tá sukňa je božská ! tento outfit proste milujem :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. takéto sukne sa mi vždy páčili, mám momentálne jednu objednanú, tak som zvedavá :)
    inak ti to pristane ako vždy :) a pesnička je tiež super!

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoj štyl milujem :)) najviaac, to tričko je top :)

    OdpovědětVymazat
  11. přesně tuhle sukni jsem chtěla minulý týden objednávat, asi to ještě zvážím:)

    OdpovědětVymazat
  12. wow krasna sukne taky si takovou asi objednam a ty silonky bozi ;) krasny outfit


    dianacernakova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ty si taká úžasná. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Sara, ty si proste paradna! Strasne sa mi paci tvoj styl, skvele sa k tebe hodi a vyzaruje z teba strasne pozitivna nalada. ;) Jedine, co sa mi na tebe asi nikdy nebude pacit su tie roztrhane silonky, pre mna tak trochu kazia dojem z celeho outfiu.

    OdpovědětVymazat
  15. podobnú sukňu chcem tiež, akurát v inej farbe, ale nikde som ju ešte nevidela..:/

    OdpovědětVymazat
  16. S koženou vestičkou vypadá ta něžná sukně sakra dobře! :)
    simplyourstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ou, tak to je paráda, krásně jsi tou sukní rozbila jinak dost drsný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty silonky jsou super! Kam na ně chodíš? =)

    http://our-in-spiration.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ach tie tvoje dlhé nožky ti závidím! ♥ Krásny outfit!

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  20. Wau úžasný outfit, tebe to vždy tak pristane ;) ! :))

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ty silonky se mi fakt nelíbí, promiň :D Příjde mi to jako styl gothic nebo tak něco :D ... Ale je to tvá věc, jen píšu svůj názor :) Jinak sukýnka je hezká a musím uznat, že máš opravdu zvláštní a nevídaný styl oblékání který ti moc sluší ;)
    Caatharine

    OdpovědětVymazat
  22. Odkud jsou prosím ty silonky? :) Snažím se nějaké podobné sehnat a zatím bez úspěchu :(
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Krásne tričko a vesta ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásne tričko a vesta ;)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.